Blog

0 comments on “8 sterke verwijzingsstrategieën om je omzet te verdubbelen”

8 sterke verwijzingsstrategieën om je omzet te verdubbelen

8 sterke verwijzingsstrategieën om je omzet te verdubbelen

Hou van ze of haat ze, maar verwijzingen zijn één van de meest cruciale componenten van een succesvolle strategie voor inbound sales. Sterker nog, er is geen betrouwbaardere manier om een bedrijf te laten groeien, maar het werkt alleen als het op een systematische, slimme manier wordt gedaan.

0 comments on “Hoe verkopen via de telefoon? De ultieme gids.”

Hoe verkopen via de telefoon? De ultieme gids.

Hoe verkopen via de telefoon?

Als je je niet comfortabel voelt aan de telefoon, is een carrière in sales misschien niets voor jou. Leren hoe je iemands aandacht kunt vasthouden en houden zonder fysiek aanwezig te zijn, is een vaardigheid die alle verkopers nodig hebben. Het is ook een vaardigheid die constante oefening en verbetering vereist.

0 comments on “6 niet te missen sales pitches voor 2018”

6 niet te missen sales pitches voor 2018

6 onmisbare sales pitches voor 2018

De term ‘sales pitch’ mag dan al een beetje ‘old school’ zijn, het concept is dat zeker niet. Globaal gezien is een sales pitch gewoon een manier om de waarde van je product of dienst uit te leggen aan je koper. Noem het wat je wil, maar de waarde van wat je aanbiedt tonen aan je prospects staat nog steeds centraal bij sales.

0 comments on “Hoe stel je een sales plan op? Ontdek het nu.”

Hoe stel je een sales plan op? Ontdek het nu.

Sales plan

Wat is een sales plan?

Een sales plan legt je doelstellingen, je tactieken op hoog niveau, je doelgroep en je potentiële obstakels vast. Het lijkt op een traditioneel business plan, maar het richt zich specifiek op jouw verkoopstrategie. Een business plan legt je doelen vast en een sales plan beschrijft precies hoe je deze doelen kan bereiken.